FirmaSpecjalistyczna.pl

Pozycjonowanie strony internetowej – nie każda strona internetowa może osiągnąć sukces

Pozycjonowanie stron www stanowi nie lada wyzwanie dla wielu agencji interaktywnych, programistów i wolnych strzelców. Każdego dnia do agencji zajmujących się działaniami SEO oraz pozycjonowaniem stron www oraz sklepów internetowych napływają zapytania od zainteresowanych budowaniem jak najwyższych pozycji oraz widoczności w tzw. bezpłatnych wynikach wyszukiwania Google. Większość osób oczekuje zwykle szybkich efektów, przy nakładzie jak najniższych budżetów.

Każda witryna, aby docelowo się „wypozycjonowała” wymaga indywidualnego podejścia, w zależności od wielu czynników, między innymi od:

– wieku oraz historii strony www;

– silnika czy też oprogramowania z jakiego korzysta;

– działań które były dotychczas prowadzone (lub braku ich);

– merytorycznej zawartości witryny oraz istniejącej struktury;

– branży w której działa firma;

– oraz celów jakie należy osiągnąć.

Największa wyszukiwarka Google (i inne, które bazują na jej silniku) wyznacza sprawiedliwe warunki – każda strona internetowa ma teoretycznie równe szanse zdaniem monopolisty, ale na wyróżnienie jej spośród innych stron obecnych w wynikach wyszukiwania trzeba sobie zasłużyć! Zdecydowanie nie chodzi tu o magiczne czy ściśle tajne sposoby na osiągnięcie sukcesu – jak najszybciej i przy jak najmniejszym zaangażowaniu. Po precyzyjnie wykonanej analizie i wstępnym audycie SEO (w oparciu także o odpowiedzi na wyżej wymienione punkty), każda strona internetowa może mieć zaplanowany indywidualny plan na pozycjonowanie jej w wyszukiwarce Google. Wiele dobrych agencji interaktywnych zanim określi cenę oraz zakres cyklicznych działań usługi SEO, proponuje działania jednorazowe, doraźne:

napisanie i nasycenie treściami strony internetowej, wraz z wartościowymi frazami kluczowymi;

– modyfikację witryny pod kątem rozbudowania jej o niezbędne elementy, których często brakuje na stronach internetowych (takich jak np. zakładka typu aktualności, blog, czy poradnik);

– dodanie zdjęć tam gdzie ich nie ma, a być powinny;

– dodanie nowych zakładek;

jednorazową optymalizację SEO;

– i inne.

Zdarza się, że jedynym i sensownym rozwiązaniem okazuje się zbudowanie nowej strony internetowej – koszty prac w zakresie bieżącej witryny przewyższają zbudowanie i zoptymalizowanie zupełnie nowej, profesjonalnej i przystosowanej do aktualnych wymogów strony www.

Warto przede wszystkim uzbroić się w cierpliwość, zaufać profesjonalistom, którzy mają specjalistyczną wiedzę oraz doświadczenie i konsekwentnie działać – wszystko oczywiście według dobrych praktyk rekomendowanych przez Google oraz wyłącznie w oparciu o legalne działania SEO. Ale cierpliwość się opłaca i zazwyczaj z czasem przynosi pożądane efekty.

Chcesz dowiedzieć się więcej, sprawdzić swoją stronę www, wykonać wstępny audyt SEO pod kątem możliwości wyznaczenia indywidualnego planu i działań zmierzających do jej wypozycjonowania – skontaktuj się z agencją Quality Factor!

Źródło: Quality Factor

You might also like